~Blue & White Roses~



Cuppies ni mmg last minute nyer order......masa K Nor telefon aku ada kat luar masa tu.....tengah survey barang sikit.....adjust punya adjust, sempat le K Nor email aku sblm kul 8 malam....sbb kalu tak x, x sempat lak aku nak bakar cupcake dan nak deco lagi....sbb K Nor nak soh aku delivery ke Alor Setar esoknya....(hari ni).....ting tong ting tong.....alhamdulillah sempat le siap.....petang nanti baru nak buat delivery nyer.....lupa nak bagitau K Nor yang aku buat delivery lepas office hour je kalu hari kerja......

Sample yg K Nor bagi fondant ngan bunga dr gumpaste.....of course aku tak leh nak buat le sbb kalu nak design tu kena bagi masa at least seminggu utk aku siapkan bunga, pastu nak dry out bunga tu lagi.....so aku suggest buat dr buttercream je....sib baik K Nor ok je....slps 2 kali berbalas email pastu berbalas2 sms, order pun siap.....hehe....express betul ni....

K Nor mintak base warna purple.....bunga actually navy blue ngan putih....tapi navy blue tu jadi bright blue je sbb aku takut pahit lak boh bnyk2 warna.....boleh le kot K Nor ya....



Ok K Nor....tq ya order ngan Nina......lenkali order le lagi....hehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...