Monday, November 2, 2009

~SuaRasa 2009~





Sempat ler singgah kat SuaRasa 2009 yang diadakan di Stadium Darul Aman, Alor Setar sabtu lepas....traffic mmg teruk giler....kena lak dah petang baru kami singgah ke situ......sib baik dpt parking gak walaupun kena jalan ler sikit.....en hubby nak tengok jualan kat situ.....memandangkan dah lewat, bnyk goodies dah habis terjual.....sempat ler beli 2-3 benda je....kamera aku tertinggal dalam kereta......bila dah perasan dah jauh ler pulak nak patah balik....jadi en hubby aku snap ngan hp camera je......

Dapat ler tengok pengacara2 TV9 yang cantik2 tu.....anak aku lak sibuk tunjuk si Kimmie (Shazlan) yg ada jugak masa tu.....





Gambar2 ni en hubby snap kat dlm booth Al Risaalah......bnyk lagi gambar tp blur ler sikit....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...