Monday, November 2, 2009

~Gomo Kelate Gomo - akhirnya~



Waaa.....aku tak minat bola.....balik je dari SuaRasa kat Stadium Alor Setar, hubby terus terpa bukak tv nak tengok bola......walaupun tak minat tp bila en hubby bukak tv tengok siaran langsung bola, aku excited ler pulak tengok....mau idoknya.....kena ler sokong.....negeri aku kan.....hehe.....masa kawan aku chat ngan aku, dia soh aku turun pi stadium pi bagi sokongan....aku cakap tak payah, gerenti dah menang......pish.....masin mulut aku.....menang besor gitu.....hehehe.....Mohd Norfarhan Mohamad muncul wira Kelantan apabila melakukan hatrik di Kangar menerusi jaringan pada minit ke-26, 53 dan 87....dia sorang sumbat 3 gol.......dengan agregat perlawanan 5-1......kira sejarah ni.....aku tumpang happy sbb skuad red warriors menang besar.......hatta pengurus perlis pun cakap, Kelantan mmg layak masuk final.....go...go....

Final nanti sahih lagi syok.....tengok hero kelantan, noor farhan lawan ngan zaquan adha, wira nogori lak......ni sahih dua2 kena rantai ngan lawan nanti sbb takut sumbat gol....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...