Tuesday, November 3, 2009

~Cuppies Hijau dan Kehidupan~





Hijau itu kata orang menyenangkan mata memandang.....bahkan pakar perubatan juga selalu menyarankan mana2 pesakit yang sedang dalam proses penyembuhan agar berada dekat dengan alam sekitar dan pokok2 yang menghijau untuk mempercepatkan proses tersebut.....pasti ada kebenarannya kan.....kalau tak, tak mungkin ler pulak cadangan tersebut ada.......mungkin aku patut gunapakai jugak pendekatan mcm tu bila sakit kepala datang menyerang.....hehe......


Untuk order kali ni, menampilkan tema hijau.....untuk sedikit kelainan aku jadikan ia dari dua tona warna hijau yang berbeza dan menggabungkannya menjadi seperti marble.....tak ada yang terlalu fancy.....aku bentukkan ranting2 bunga kecik2 yang tomei2 tu untuk penyeri......aku harap customer suka......

2 comments:

mayyaclassic said...

Hai puan batrisyia, kek ni sangat cantik. I tak tau customer akak tu suka ke tak, tapi sebagai penerima i sangat suka sebab tomei.
Terima kasih susah payah cari rumah saya i hari tu.
Terima kasih jugak untuk my bf yang jauh dimata yang pandai cari si Pembuat kek cantik untuk surprisekan i.

BabyBatriesyia aka NINA said...

Thank you.....saya sangat2 menghargainya....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...