Thursday, November 26, 2009

~Sesi Cuci2 Poket~

Serba sedikit barang2 yang dibeli dari cameron dan juga dkt bakeri di Shah Alam/Puchong......bila tengok2 tak banyak mana pun, tapi banyak gak RM yang melayang.....hmmmm.....





Yang kiri ni crimpers untuk kek fondant.....saja buat tambah koleksi.....Yang belah kanan ni set pengukir buah2an......tak tahu ler buat apa aku beli ekk....hehe.....mmg gatal tau tangan ni....


Yang kiri ni pulak, acuan2 untuk ukiran puding.....bila rajin nak bereksperimen tak tahu le ya.....beli aje le........yang lain tu aku borong kotak2 kek je....sbb lebih murah compare dkt alor setar atau sungai petani......jadi alang2 tu ambik je le.....



Kiri ni buah pelam....aku beli kat Plaza Alam Sentral, Shah Alam.....suka beli buah2 dkt booth ni.....sekali nampak pelam ni.....besar.....dan mahal nak mampus.....tapi beli gak....saja nak try.....100 gm RM2.26......sebiji dah sekilo berat dia.....rega dia sampai RM22 sebiji......

Buah2 lain kat atas tu dari Cameron.....limau, jagung susu, ubi kentang, ubi, lada hijau ngan cendawan....tu je yang kami beli dr cameron.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...