~Citer Cuti-Cuti Malaysia Part 5~


Aktiviti Hari Ketiga - Pertama, Ronda2 sekitar Cameron

Apa yang kami buat ya pada hari ketiga? Pertama, aku tetap tak mau lepaskan peluang ke Ladang Teh Cameron Bharat, pagi2 lagi terus sahaja ke sana selepas bekpas sikit2 roti bakar dkt restoran di bawah hotel.....kat ladang teh tu nanti nak pekena teh tarik ngan kek karot......kali ni order bersama ngan cheesecake dan juga nasi lemak......





Sebelum meneruskan perjalanan, singgah sekejap dekat kedai cenderamata bersebelahan tempat minum beli sedikit cenderamata kenangan....





Beli yang ini je ngan apron sbb teh2 ni masih banyak kat umah.....maklum le....tahun ni dah dkt 4 kali dtg ke Cameron......

Seterusnya, singgah sekejap ke trademark Cameron Highland di Tanah Rata ambik gambar.....

Scrapbook at WiddlyTinks.com




bersambung....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...