Friday, June 5, 2009

~WonderPet, Upin Ipin & Popeye



Aiseh.....tak sempat nak update padahal idok ler bz mana pun.....tp saja jer malas nak bukak laptop bila dah dok kat umah.....musim2 cuti sekolah ni tak bape suka bawak budak2 pergi berjalan coz sesak sangat.....

First, nak update yang ini dulu.....alahai....berpeluh2 nak siapkan cuppies ni....bukan apa.....specially part nak lukis2.....sekali pandang rupa upin ngan ipin dah x jadi budak2 dah....ini upin ipin versi dah matured....hehehe.....pastu paling susah nak lukis benda alah wonderpet ni.....adeih....bnyknya kaler dia.....penat pinggang nak buat.....tu pasal cuma lukis 3 jer....hehehe....alasan pasai susah sangat.....kikiki.....kena lak nak lukis cinonet....kita ni lak jenis kecik2 ni ada ajer alasan nak main ilat...

2 comments:

Yusnarni said...

anyway kak nina thanks for this cuppy. very nice... i luv it.. nnt leh tempah lg..

BABYBATRIESYIA said...

Suzie ke? Thanks ekk suzie.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...