Friday, June 19, 2009

~Everything Is Simple~




Hai....kali ni malas nak update entry satu2.....kira sekali rembat jer le......lagipun bukan orang nak tengok sangat pun....sbb pernah ler kengkawan aku bagitau ada ler few bloggers ni (yang biasa ler dulu2 dok chat2 ngan aku yg sekarang ni dah tak sudi singgah umah aku sbb katanya umah aku tak pernah update dan tak pernah maju, pesen kuno mcm zaman tok nadom dulu........hehe)......biasa ler bila kita tak dak orang kenal.....pastu orang tu lak dah jauh menapak ke depan dah skrg w/pun dulu biasa dok tanya aku mcm2.....tp hari ni dah mcm tak kenal ler pulak ya......hmmm......tak pe.....tak kisah sangat.....kawan yg baik adalah yg ikhlas nak kawan bukan takat nak cari kesempatan......so apa2 ajer le.........hak masing2 ler kan....

Minggu ni saja dok sibuk buat 5S kat dapur umah yang cinonet tu.....aku dok teruja tengok orang organize dapur bagi kemas walaupun kira umah aku tu tak leh nak compete ngan orang yang ada kabinet dapur coz umah aku tak dak built in kabinet ni......so aku kena pandai2 organize bagi mudah cari barang2......kalau tidak mmg ada barang2 yang aku salah letak ler, tak ingat letak ler.....ada yg aku beli berkali2 padahal dah ada tp ingat2 lupa dah beli ke belum....hehehe.......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...