~Order From Fisya~



Fisya ni kiranya repeated customer.....dulu pernah buat masa Fisya tunang, kali ni Fisya tempah untuk majlis perkahwinannya.....mintak maaf ler Fisya, akak x sempat nak attend majilis kenduri Fisya......Fisya ngan maknya ni baik sangat2......segan lak......minggu lepas tu kiranya minggu padat aku......x sempat nak pergi mana2 pun......

Design kek ni telah diberi oleh Fisya....aku buat mengikut mana kemampuan aku jer le.....so sapa2 yang rasa aku telah 'copycat' designnya ni, aku mintak halal ler ya....sbb aku tak tahu kek tu sapa yang punya......contoh kek diberi oleh pelanggan......

2 comments:

YatT'S said...

Salam kak nina,

lama tak singgah sini..
lawa la keknye.. bunga tuh dari fondant ekk?

BABYBATRIESYIA said...

Salam yat....yup....bunga tu dr fondant

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...