Tuesday, June 23, 2009

~A Happy Mickey Mouse Cake~




Kek ni menggunakan kek span seberat 2 kg......mmg seronok dapat melukis karakter kartun ni atas kek yang besar sbb ruangnya yang luas......lebih seronok dpt melukis dengan lebih detail.....aku ambik masa 3 jam nak siapkan lukisan ni.....jangan main2....nampak jer mcm mudah...mmg betul2 ler kerja amatur ni......hehehe.....

Terkejar2 nak deliver kek ni......selalu hari kerja aku tak buat delivery sblm kul 6......kalu customer nak pick up pun sebolehnya kena ler lepas kul 6.....tu pun on the dot aku baru sampai umah.....ada hari anak aku ada kat umah ok ler nak pick up awal.....kalu dak mmg x dapek aku nak tolong.......kerja aku kat opis tetap priority aku lagi......berpeluh2 aku dah ler janji ngan orang lain so terpaksa tunda ngan orang lain, kek tak masuk kotak lagi......kalu ada speed trap dah sahih2 aku kena smlm.....hehehe.......dah kalut2 ada ler yang aku tertinggal....pisau kek.....sori aa......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...