~Black & Red Theme~



Sejujurnya, aku sangat susah hati kalu customer mintak warna terang2 seperti hitam ke, merah ke atau apa2 warna yang seangkatan dengannya......aku ni lebih kepada warna yang lembut2 sahaja......oleh kerana aku guna paste, jadi warna2 ni sebetulnya mmg makan kos.....sebotol kecik sebesar ibu jari dah dkt RM10 reganya.....nak warna terang aku terpaksa pakai banyak.....aku tak suka guna pewarna biasa sbb kalu guna banyak, krim akan jadi pahit.....

Sekali tengok warna hitam dah jadi cam warna kelabu.....itu kira dah makan bnyk warna jadi aku stop takat tu jer......apa pun aku harap customer suka....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...