Sunday, December 7, 2008

Rupanya sekampung.....

Nida ni mmg one of my loyal customer.....dah selalu ler dok berjumpa masa menghantar tempahan......masa tu tak tahu lak kita orang sama2 orang kelate so sedap jer sembang utagha......tp ambo ni loghat ambo pekat lagi....ambo tak leh tipu ambo ni utara celup jaaa.....orang mesti tau punyaaa.....hehehe.....

Nak dijadikan cerita, semasa menghantar ordernya kali ni, Nida bagitau dia nak balik kampung esoknya...biasa ler sembang2 ler.....tanya balik mana.....Nida kata dia balik kelantan......oooo.....kita cakap "looorrr.....akak pun kelantan gak" nida tanya lak, kelantan kat mana? Kita cakap 'Pasir Puteh'..............mengucap panjang ngko.....pastu bagitau rumah pakcik kita sekian2 dkt situ.....nida pun bagitau rumah dia sekian2 tempatnya......alamak.....nida kenal rupanya pakcik kita......siap habak nama wifenya sekali......adeeihhh mmg kita orang sekampung......rumah kita ngan rumah nida sepelaung jer jaraknya......hahaha......jalan kaki pun sampai.....tak sempat nak penat......keciknya dunia.....dok sekampung tak jumpa, dok jauh lak boleh bertembung.......hahaha........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...