Sunday, December 7, 2008

Jalan Jalan Cari Makan - Restoran Mahani & Johari


Restoran Mahani & Johari ni mmg salah satu peberet kita kalu nak makan hidangan ala thai......makanan kat sini mmg sedap2......tp mcm takdak trademark lain kan.....asik2 makanan thai ajer......hehehe......kedai lain pun pergi gak, cuma makanan sebegini dah memang kesukaan kita jadi itu jer ler yang kita nak promote buat masa ni.....hehehe.....

Restoran ini ada 3 cawangan....satu di R & R Changlun, satu di Pekan Jitra dan satu berdekatan Taman Mahsuri, Jitra.......kebiasaannya kita makan di Pekan Jitra, servis kat situ mmg mcm silap mata......4-5 lauk yg kita order leh siap dlm masa 10 minit sahaja....kdg2 5 minit leh siap.....punya ler cepat tak kira betapa ramai pelanggan yang ada tp masakannya takde yg kurang.....sangat sedap sekali......tp sekarang ni asik makan kat R & R tu ler pulak......sama sedap gak......

Lenkali kalu nak ke Bukit Kayu Hitam, jangan lupa singgah dulu mengisi perut dekat sini.....terletak bersebelahan Lye Huat Garden so selepas makan atau sebelum makan, boleh jenguk2 ke taman tersebut yang sangat menarik....

2 comments:

-effa ayub- said...

nnti try la makan dekat YOB CORNER.medan selera depan TNB jitra(dkt jbatan pendaftaran) n bersebelahan dengan IPD KuBANG Pasu.kedai yg hujung skali dekat dengan pintu masuk TNB. YOB CORNER .
serius Koeyteow Goreng dia mmg powerr..masakan panas yg lain pon sngat2 sedap,sy dh try hampir kesemua menu dia :)..sng kata x rugi la g makan sana.. best sgt2 for me. :)

Babybatriesyia said...

Effa : oo ya ke? tq bagi cadangan...rasa mcm pernah pi makan situ....tapi tak ingat lak.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...