Cuti-Cuti Malaysia - Tekam Plantation Resort, Jerantut

Cantik pemandangan kat sini......kiranya kena set my mind ler.....don't judge a book by it's cover.....hehehe.....mula2 dok bayang hutan mana ler ni.......tp bila tengok.....mmg tenang dan nyaman di sini.......suasana di sini mmg cantik.....ngan ladang2 buah yang terbentang.......pokok di mana2 sahaja.......

Tapi perjalanan ke sini buat kakak muntah2......sbb kita orang datang dari arah Kuala Kubu Baru......melalui Bukit Fraser......jalannya mmg bak ular kena palu.....kalu bukan sbb siang hari dah tentu kita pun mabuk2 gak.....merbahaya jalan tu......banyak tanah runtuh.....ni gara2 nak lari dari highway.....hahaha.......ngan monyet2 sepanjang jalan......keta pun tak ada yg lalu lalang......uuuuhhhh.....bahaya......apa pun kita orang selamat sampai w/pun terlewat sedikit.......


Kita orang tak dok di hotel....tp memilih untuk tinggal di chalet....tak jauh dari hotel.....very spacious room.......bilik Chalet ni besar.....tengok ler.....ada satu katil queen ngan 2 single bed.......ada kemudahan astro.....line internet find via gps......but clear tak sangkut2....
Anak-anak memilih ke kolam renang.....seperti biasa dah hobi dia orang.....kita tengok2 ajer.....malas ler pulak nak ikut terjun......

Ini pemandangan yang kita ambik semasa dalam perjalanan ke sini......dkt sebuah tasik.....tak ingat dkt mana tempatnya....

Gambar ini pula semasa di resort....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...