~Order dari K Zariha~



Wadus.....juling pulak mata mek barbie nih....konon le barbie nih ya...walau tak serupa kira sama je le ekkk......maklum le buat ngan mata separuh terbukak......tambah lak tangan asik ketar2.....tak jadi nih.....next time kena 'beghaluh' lagi......apa aku tulis tuh? hehe.....kuar dah loghat ari2 aku nih......lenkali kena perhalusi lagi le tu......last minute order jadi kena buat segera malam tadi gak....petang nih dah nak ambik......kalu aku surirumah yang bertangga sepenuh masa kat umah dah tentu2 pagi tadi baru aku buat....kikiki......

Apa pun aku harap anak k zariha ngan rakan2nya di tadika suka dpt kek nih....thanks ya kak....sbb sudi order ngan saya....



Sori....melepak2 putih kek....terlebih cahaya flash lak.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...