~Mini Cheese Tart~



Amalina order mini cheese tart ni untuk jamuan kat opisnya.....saiz kecik je ni....sebesar 50 sen gitu le......seronok le pulak dok membuat benda cinonet2 nih.....sekejap2 aku terpenyek yg dah buat hehe sbb al maklum le buat kerja pun ala2 brutal gitu.....buat pun slow n steady je sambil2 siapkan puding nenas tempahan amalina jugak.....cuma belum sempat nak snap gambar je lagi.....

Mula2 buat aku main taram bakar je, lupa le pulak suhu oven dok 200'c....aiseh....tak sampai 5 minit legam tart aku.....alahai....camne le pulak leh lupa nak setting balik suhu......jadi sementara tunggu suhu turun ke 150'c.....aku pun tenyeh kulit tart pelan2 je le.....jadi nasib le yg legam dan yg terpenyek tu untuk jadi santapan aku nanti.....legam2 pun sedap per.....krup krap je rasa.....hehe....memandai le tu....

2 comments:

SIKAKITULIS said...

k.nina personally sy suke yg mini ni. sekjp je dh x sedar ngap 5 biji. next time boleh order lg tp nk request akak buat flavour lain;)

BATRIESYIA-HOMEMADE said...

hehe.....sebijik sekali sumbat ekkk...hehe.....orait.....see u next time.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...