Monday, September 27, 2010

~Barbie Cake 4 Wanie~


Kek barbie ni order dari Wanie untuk besday anak daranya yang dah berusia 14 tahun kalu tak silap....so wanie dah siap pesan, tak mau barbie yang 'over acting' mcm budak2......jadi aku deco le ala2 yang aku rasa sesuai untuk anak2 yang dah makin meningkat dewasa.......patung tu bukan le yg original barbie.....tp aku tau le camne rasanya minat ngan barbie nih sbb aku pun ada penuh kotak koleksi barbie hehehe......membeli mcm anak dara yang nak main tp sebenarnya mak dia yang suka giler......pastu dah beli tak bagi anak2 main takut rosak.....tp lama2 anak2 pandai le pulak selongkar kotak2 cari patung nih......abis kusut masai rambut cik2 barbie dikerjakan anak2 aku le pulak....eee......

Wanie loves the cake.......dia tinggalkan komen ni via sms.....

"Ur cake was delicious, tq"

"Anak i suka sgt.....thanks"

Well....wanie.....tq very much ya......glad sbb dpt gak kuarkan kek dr kotak ni....wanie susah hati takut tak leh kuarkan kek dr kotak yang aku sertakan untuk isi barbie doll cake nih....hehe

1 comment:

KSWSK said...

bkn bdk kecik je yg suka cake ni..wa pun suka..hehehehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...