Friday, October 24, 2008

Jamuan Hari Raya

Kali ni jamuan hari raya untuk bahagian kita sahaja......ooo......tengok gambar2 ni......ini bukan gambar kat pasar malam ekkk......ini antara juadah yg bos tempah untuk menjamu tetamu bagi hidangan hari raya......pelik kan menu2.......setup gerai depan opis kita.......pastu buat ler.....mihun goreng ala2 pasar malam, apam balik, keropok lekor, satay.......hehehe.......yg berat2 pun ada......nasi tomato ngan pasangan lauknya, puding dan macam macam lagi.......penat makan....bukan penat buat kerja........hahaha.....


Ini lak makanan orang yang tamak.......tengok.....tak abis pun makan.......belum start acara kita orang dah jadi tukang tester makanan......hahaha......elok orang start acara makan, kita orang dah tersadai kekenyangan.....kikiki......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...