Jamuan Aidilfitri 2008



Majlis Sambutan Aidilfitri 2008
Majlis sambutan aidilfitiri opis kita tahun ini berlangsung sederhana meriah....tahun ni tahun bajet.....makanan yg dihidangkan pun dibahagi2kan ikut bahagian.....semuanya makanan berat2....sampai kita tak larat nak makan......

Bahagian kita tahun ni ditugaskan untuk menyediakan lemang dan ketupat bersama rendang dan kuah kacang.....simple sahaja......tapi rupa2nya yang simple tu pulak jadi kegemaran ramai.....gerai kena serbu sehinggakan yang tinggal hanya kuah kacang dan sedikit nasi impit sahaja.....tahun lepas tak semeriah itu kena serbu......

Bahagian lain ada yg sediakan Mee Kari....ada yang buat Nasi Daging, ada yang buat ala-ala gerai (gambar kat ke dua kat atas tu)......masak mee sumer panas2......ada yang buat lontong, nasi dagang. mihun sup dan sebagainya......kontraktor2 lak ditugaskan untuk prepare bahagian minuman.....

Yang larat kita telan cuma rendang ngan lemang.....lepas tu yang lain kita dah x larat nak makan.....ada bahagian yang betul2 kreatif, kiranya pulun giler siapkan gerai.....siap ada yang buat peraduan teka berat tulang gear box.....hehehe.......mcm2 dia orang ni kan.....tp salute ler....dia orang dari dulu bab kreatif mmg tahap gaban punya.....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...