Happy Birthday Along!!!





Hari ni tanggal 14 Oktober 2008 adalah hari lahir along yg ke 10......sekejap sahaja masa berlalu......mama nak buatkan kek celebrate kat sekolah tp along kata tak payah.....penyegan betul budak lelaki ni nak bawak kek ke sekolah.......dia nak suruh bawak dia celebrate tempat lain.......hmmm.....tak pe ler.....tengok ler camne nanti.....


Teringat dua malam lepas semasa mama muntah2 sbb silap makan, along datang gosok belakang mama.....selalunya dia tak tahan tengok orang muntah tp mlm tu dia siap urut2 mama pulak......lepas tu along suruh mama tidur, beberapa minit kemudian, along datang bawak gelas.....rupanya dia bancuhkan air teh dekat mama.......ish...ish...ish......terasa beruntungnya mama ada peneman seperti along.....satu2nya anak teruna mama......along ler peniup semangat mama......SAYAANGGGGG ALONG.....

3 comments:

MamaFaMi said...

Happy belated birthday Along. Baiknya Along, take care mama ye. Mmm mama ni muntah2 ni... ada apa-apa ke? Ahakss...

BABYBATRIESYIA said...

Hehe....mana ada ler mama....silap makan jer.....

zura said...

Kak nina muntah2...??? uiks.. ada ape2 ke kak??? ekekeke... selamat harijadi wat Along... moga jadik anak yg soleh dan beriman... moga ALong berjaya dunia akhirat...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...