Friday, January 6, 2012

~Jalan-Jalan Cuti Sekolah Part 3~

Sambungan seterusnya dari Jalan-Jalan Cuti Sekolah Part 1 dan Jalan-Jalan Cuti Sekolah Part 2....gambar banyak tp nak update sekali harung sangat2 le malas.....jadi pecah2 le, tak tahu le nak jadi bape part nanti.....ikut mood je le.....

Pagi2 lepas bekpas di hotel, terus off ke sini.....time ni orang masih belum ramai.....nak try tempat ni sbb tak pernah dtg lagi.....mmg best....sekali2 mak budak jadi budak2 lak.....yaaa....saya ngan along cuba yang extreme sikit.....tp mmg serik nak meluncur in U shape kat mainan di situ....rasa nak tercabut jantung saya.....kira ni mmg saya ambik peluang mencabar diri......tak sangka saya sanggup buat.....gambar2 shot kat sini tak leh nak tayang sumer le.....ada dalam cd yg burn dkt situ...tp kena sensored le takat utk tayangan sendiri hehe.....







Mandi2 sampai kul 2......masa tu saya pun dah rentung.....mandi dalam air berklorin ni mmg kejap je jadi legam saya ngan anak2.....jadi cukup2 le kan.....terus salin2 then off ke Taman Seribu Bunga (ya ke? ke sekebun bunga?....saya pun tak ingat hehe).....apa pun, kat situ ada Karnival Bunga....ingatkan karnival apa.....tapi tak de apa sangat....so just jalan2 je le dalam tu tengok kehijauan di dalam taman.....










Tumpang posing sikit hehe.....sekali sekala......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...