~Kek Keretapi~



Mula2 mmg saya terfikir nak buat dan sculpt kek dan jadikan kek ala2 thomas n fren gitu.....kepala keretapi tu...terasa nak adventure sikit.....tp teringat kata2 si besday boy cakap dia nak ada keretapi, ada lori sumer tu.....besday boy ni suka mainan ni.....then saya terfikir, kalu buat dr gumpaste.....lepas ni sahih le dia tak leh buat main.....kecik2 le pulak benda tu.....kalu buat kepala thomas tu pulak, sahih tak mau dipotongnya kek tu nanti.....kang orang lain lak melopong tak leh makan kek.....jadinya saya ambik keputusan cari keretapi dan lori real.....lori tu saya bagi sebagai hadiah harijadi sbb dia mmg suka.....besday dia dulu pun saya buat boh lori betul gak.....hehe...



Sampai2 je saya ke rumah besday boy, belum sempat potong kek, besday boy dah terkam keretapi tu.....melopong dah kek tak dak ketapi....haha....tinggal landasan je....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...