Monday, September 14, 2015

BILIK KEK : BLACK N WHITE CAKE N CHEESE LELEH

Tadi citer bilik jahit, ni citer bilik kek pulak.....gitu le, sat kiri sat ke kanan......sumer kerja jalan serentak.....kerja pun iya jugak.....berkebun pun iya jugak.....nak jadi superwoman le kononnya.....hehe.....takde le...sebenarnya sebab sumer suka buat, saya jenis tak suka let go.....selagi mampu, sumer nak buat....itu pun bnyk hobi2 yang tak tercapai nak dilaksana sebab kekangan masa.  Maklum le, bekerja dari pagi sampai petang, utk buat kek ngan menjahit haruslah mengorbankan masa rehat.  Kalau tidak, sumer tak boleh jalan.....penat tu penat, tp bila dah biasa buat kerja, bila duk saja terasa lagi penat dan sangat2 pemalas....ini yang nak kena elak.  Hari minggu masa rehat saya hanyalah waktu tengahari sebentar boleh le tidur sekejap.



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...