Monday, February 14, 2011

~Pooh 4 Nur Adrianna Qaisara~


Kek tempahan dari Dr Farid untuk besday anaknya....Nur Adrianna Qaisara.....eh...sedap nama....cam nama anak dara aku gak part belakang2 tuh.....hehe.....2 kg nyer kek (kek ni berat actually dlm 3 kg++ tp aku jual pada harga 2 kg je le sbb aku jual per recipe...one recipe berat kek dlm 1.5 kg gitu.....tak pe....aku tak berkira sangat)......

Saiz kek 8 in x 16 in.....satu loyang le nih.....bukan cantum2 kek....hehe.....Dr Farid request nak gambar pooh ngan buah stoberi jadi border kek.....pastu nak tulis ABC kat tepi2 kek....aku hentam dr A sampai Z......bila sampai part U....terus langkah ke W.....aiseh....bilang2 rasa cam ada yg aku tertinggal je.....maklum le.....dah lama tak mengeja ABC hahaha......jadi tambah V dok bawah U ngan W hehe.....x pe ya Dr.....hehe.....

Buah stoberi sebijik2 jadi border kek.....luckily le....fresh from Cameron Highland lagi buah2 untuk Dr.....aku pilih sendiri buah2 tu kat sana.....orait....dah siap delivery keknya....tima kasih banyak2 ya Dr Farid....harap2 majlis petang nanti meriah hendaknya.....




Sori le ambik gambar terbalik.....saja je.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...