~Menu Buka Puasa 12~

Dah masuk 13 hari dah puasa ya.....kejap je masa jalan.....dah masuk setengah ni baru terasa bnyk benda aku tak siapkan lagi.....perasan mcm superwoman boleh buat dalam masa singkat, mau tak kelam kabut lepas ni gamaknya....

Ok le.....menu hari ke 11 x de, berbuka dekat luar saja....terpaksa ke kedai bakeri cari stok barang......jadi terus je le berbuka di luar......

Ini menu hari ke 12 ya....

SOLOK LADA


SAYUR CAMPUR



ASAM PEDAS IKAN PATIN



AYAM MADU
Ini bukan le aku yang buat, beli kat pasar ramadhan.....hehe



KETAM PANGGANG DENGAN SOS KACANG


Resipinya nanti le tayang ya....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...