Thursday, March 15, 2012

~Order From Anis~



Tempahan dari Anis.....3 tier stacked cake ngan warna tema pink belacan.....susah gak nak dptkan warna ni.....sekejap cerah, sekejap gelap....banyak betul yg minat warna pink belacan musim ni ya.....saya pulak yg pening nak dapatkan warna huhu.....

TQ ya Anis for ur order nih.....hantar pun lewat sikit sbb kek akan dok di tengah2 khemah, takut overheated lak.....harap2 sumer ok je.....


2 comments:

MaDiHaA a.k.a Ratna said...

cunnyer kek tu nina.....
mmg lawa warna pink belacan yer bila dah jadi kek mcm tu...

Babybatriesyia said...

tima kasih ratna.....mcm2 nama kaler org bagi la ni....awat le tak leh boh satu nama je kan....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...