~Order Dari Ramli~



Suspen je masa nak antar kek.....si penerima tanya mcm2 sapa yang antar....bila bagitau nama ringkasan mcm kat kek, dia buat2 tercengang le pulak....alahai....suspen gak saya....penghantar kata ni adik dia....ntah le....penerima tepon lagi saya lepas dapat kek sbb tak puas hati gak nak tahu sapa yang hantar....masa tu baru teringat nama betul En Ramli ni.....bila bagi nama betul baru dia ok agaknya hehe.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...