~Baby Yang Ditunggu-tunggu~




Akhirnya, cahayamata yang ditunggu-tunggu tiba juga.....selamat dilahirkan pada jam 4 pagi tadi, pada tanggal 11 Januari 2010 (waa.....sama besday ngan dato' siti ni....hehe)......anak sulung kepada adik bongsu kesayangan ku......akhirnya.....

Baby boy lahir dengan berat 3.65 kg......di Hospital Putrajaya.......excitednya aku......kalau le dekat, dah tentu2 aku cium2 pipi montelnya tu.....



Selamat jugak akhirnya adik kecilku ini melahirkan cucu ke 8 buat mak.....tentu mak gembira sangat2 sekarang ni.....aku pun sama gembira......teringin sangat2 nak pegang....masih teringat lagi masa adik aku dilahirkan dahulu.....sekitar subuh hari Rabu seingat aku.......aku cuma sedar bila arwah abah kejutkan bagitau mak dah selamat bersalin masa tu.....masa tu aku dalam darjah 6, arwah abah kejut suruh bersiap pergi ke sekolah......masa kecik2 aku le yang jaga dia.....maklum le, aku anak sulung.....beza ngan dia pun 12 tahun.....sekejap je kan masa jalan.....skrg dia dah bagi anak sedara lak kat aku......

Semoga semuanya sihat2 sejahtera selalu......ada masa akak jenguk baby montel tu.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...