~Surprise Cake For Hubby~



How sweet kan bila pasangan yang duduk berjauhan kerana komitmen kerja sangat attached to each other mcm ni......kek surprise dari Mariam, untuk suaminya yang tersayang yang berada di sini.....Mariam kalu tak silap berada jauh di Bukit Mertajam......waktu delivery si hubby ni sebenarnya hairan menerima panggilan daripada aku.....rasanya benda unexpected.....masa tengok dia nak ambik kek pun, mukanya masih penuh kehairanan.....tertanya2 dia mana aku kenal ngan Mariam.....



Aku buat something a bit different dari kebiasaan yang aku buat.....jenuh mencari2 idea....walaupun agak 'sweet' untuk besday seorang suami, rasanya sebagai hadiah dari isteri, sepatutnya mmg begitu le kan.....



Apa pun, aku harap si penerima gembira dan begitu juga dengan yang menempahnya....thanks ya Mariam.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...