Tuesday, December 29, 2009

~3 Tier Blue & White Theme~




Designnya tak complicated.....tp oleh sbb aku terpaksa delivery sehari awal, so aku ambik keputusan untuk menggunakan bunga ready made.....sbb kek ni besar, takut tak leh nak simpan dlm peti ais customer......jadi bila letak kat luar, tak de ler masalah sangat.....keknya aku bakar siap2 malam sebelum tu bersaiz 14 in, 10 in dan 7 in.....untuk delivery terpaksa cari kotak bersaiz 17 in sbb papan kek sekitar 16 in......nasib baik jumpa......esoknya aku start deco dari pukul 3 petang sampai le pukul 10 malam......hmm.....simple2 cam ni pun lama gak nak siapkan......lenguh jugak tangan nak menyudahkan semua sekali.....majlis diadakan di dewan so aku terpaksa fikirkan design yang nampak elegant, tak mau serabut2......temanya biru dan putih dan design diserahkan bulat2 kepada aku.....so, aku bebas le untuk berkarya......



1 comment:

Emma Maria said...

sweet and simple...besarrrr kek ni..sure penat nak nyudahkan..tap[i puas hati la tgk hasilnya kan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...