~Puding Nenas~



Puding Nenas ni permintaan Zarina.....katanya berkenan sangat tengok kat entry dulu......nak dijadikan cerita, lepas siapkan kek, baru le nak siapkan puding.....elok je lepas aku letakkan kek dlm fridge......TAP!!.......tiba2 blackout......aisehman......masa tu dah pukul 1 pagi.....nak tak nak, kena buat gak puding dalam gelap......alahai....tergagai2 gak aku ngan berteman cahaya lilin......nasib baik tengah2 dok tunggu air menggelegak, letrik dah ada balik.......ooo lega.....en hubby siap pesan lain kali buat awal2.....hehe.....nasib baik tak guna letrik nak buat puding, mau idoknya kelam kabut le nanti......


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...