~Salam Tahun Baru 2010~


Hari ni hari terakhir 2009.....bermakna esok kita akan melangkah ke tahun 2010......tahun baru.....dengan semangat baru......

Alhamdulillah.....tahun ini berjalan seperti biasa tapi di pengakhiran, meninggalkan sesuatu yang sangat manis untuk diingati.....alhamdulilah....alhamdulillah......syukur di atas semua rezeki yang telah diberi.....walaupun tidak le semewah orang lain, tapi alhamdulilah sekali lagi, kerana masih diberi peluang untuk berdiri di sini menikmati kurniaan dr Ilahi.....

Sesekali didatangani dugaan, namun itu semua sangat2 bermakna dalam melayari bahtera hidup yang seterusnya.....hidup kalau tak diduga tidak akan membantu mematangkan kita.....terima kasih atas semuanya......hidup sudah cukup sempurna.....bersama suami, bersama anak2 yang keletah, pekerjaaan yang terjamin dan menyenangkan hati.....apa lagi ya yg tidak cukup.....memadai le apa yang ada......tak boleh le nak tamak2.....tak elok.....rezeki yang datang walaupun sedikit, sudah lebih dari cukup buat aku......sekurang2nya aku masih ada pendapatan tetap setiap bulan.....jadi tidak perlu risau dengan benda2 lain.....buat le yang lain tu sebagai satu cara untuk menghiburkan hati sahaja......

Dan perkhabaran gembira yang diterima di hari2 terakhir tahun baru ini sesungguhnya tersangat le menggembirakan.....syukur kerana akhirnya apa yang ditunggu2 selama ini sudah tiba di depan mata......tak terhingga rasa syukur.....

Tahun ini banyak memberikan memori manis.....

Azam tahun baru? Hmmm.....tak ada le kot.....cuma nak perbaiki apa yang kurang daripada tahun 2009......aku masih tetap aku seperti dahulu.....begitu juga dengan dunia baking yang akhirnya akan menjengah ke angka 6 tahun.....mcm tu ler dunia aku......aku masih tetap pelan2 mendayung perahu.....tak ada istilah tergesa2 menjadi superwoman......biar aku tetap di bawah, tetap berkongsi dan sentiasa memberi semangat buat rakan2 yang masih memerlukan dorongan.....semoga ilmu yang kita kongsi bersama dapat memberi manfaat kepada semua.....aku bukan cikgu, bukan le guru yg tinggi ilmu.....tapi tetap masih belajar macam korang semua.....semakin jauh berjalan, makin banyak rasanya yang aku juga tidak tahu......pesan aku, teruskan dengan cita2 sekiranya ada yang masih merasa tidak yakin pada diri.....suatu hari pasti anda akan berjaya.....

Akhir kata, SELAMAT TAHUN BARU 2010.......semoga kita semua terus maju.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...