Cuppies With Two Little Turtles



Waaa seronok sangat dpt buat turtle kemetot ni......ini request dr my customer.....nak ada 2 ekor turtle atas cuppiesnya.....my hubby heran sapa ler yg mintak cuppies boh turtle, kita cakap ada ler yg mintak....kalu dak kita takan buat.....tapi mmg seronok betul dpt buat.....mana taknya, ini peluang nak praktis.....hajat nak buat mcm2 tapi bila dok kat rumah ni penyakit malas tu banyak sangat.....konon nak praktis ler itu ler tapi sudahnya tunggu ada order baru nak buat.....hahaha.....

Cuppies ni request dr Aya utk org tersayang beliau....yg lawaknya boleh tersilap boh nama Aya.....kita pandai2 pi eja Alya......hehehe....sori ya Aya...masa tulis tu confident jer namanya Alya....padahal dlm sms akak dah letak nama Aya......adeiiihhh.....sib baik aya kata tak pe......

1 comment:

Azzyati said...

Hehe..2 kemetot turtle..
Sooo cute!
It's becoz Lim Boon Hui likes turtle! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...