~Doraemon & Gang~



Hajat di hati tu ingin nak rehat sblm teruskan order.....sekali datang lak order @ rezeki dari my regular customer.....tak pe.....rezeki......lagipun ngan customer ni mudah sangat berkiranya......semua serah jer bulat2 kat kita nak buat camne.....cuma warna tema diberi iaitu baby blue......dan karakter kartun tu apa2 sahaja pun takpe......

So sampai rumah dah lewat kul 8 mlm......teruskan proses bakar sumer.....kul 11 mlm baru leh start deco......kul 2 baru abis deco.....penat gak seyy nak lukis muka si doraemon ngan kawan2nya tu.....itu jer le kartun yang leh terfikir dlm kepala sbb tak sempat nak cari.....lagi pulak sms sampai masa kita masih dok kat tanah tinggi.......

Apapun tima kasih bnyk2 sbb sangat mempercayai hasil kerjatangan kita ni......teringat lagi kat ur mummy yang paling peberet 'makan' buttercream bunga ros dr kita......


**Gambar ni snap tanpa flash.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...