Monday, September 10, 2012

~Turquoise Theme Tempahan Dynie~



Semua kek ni tempahan Dynie.....tersesat gak nak buat delivery......sbb tak de nama jalan....ada nama kampung je....jadi redah aje jalan tu, sekali rupanya dah terlepas.....bila sampai, rupanya kenal le pulak ayah pengantin......ex opismate saya ngan hubby.....cuma saya tak kenal le sbb dia pencen sblm saya pindah ke opis nih......hubby mgkn masih ingat sbb dia ex student kat situ gak....

Kek tempahan Dynie sumernya kaler Turquoise....sumernya fondant kecuali utk cupcake tu je saya buat red velvet + buttercream.....buttercream as per requested, cupcake tu saya saja buat red velvet....






TQ very much Dynie....mudah berurusan sbb Dynie tak banyak kerenah.....alhamdulillah Dynie suka sangat2 ngan kek2 beliau....

"Salam...akak....terima kasih untuk kek yang cantik & sedap:)"

TQ Dynie!!

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...