~Pulut Kuning~



Pulut kuning ni tempahan kakak Ili....Ili ni regular customer saya.....bonda Ili ni baru bersara....jadi kakaknya minta saya buatkan pulut kuning sempena persaraan bondanya.....sori gambar dah tulis tak snap.....kat papan tu ada tulis "Selamat Bersara Bonda, Ku Mahani"......

Oleh sebab tempahan kakak Ili agak last minute, dan saya pulak kerja sepanjang masa jadi saya terpaksa redah Pekan Rabu di Alor Setar semata2 untuk beli serunding daging buat partner ngan pulut nih bila balik dr opis je.....so balik opis je terus terjah....sib baik le sempat sampai on d dot dkt kul 6.30 ptg di sana.....walaupun tak berbaloi ngan penat lagi, tapi since stok mmg tak ada, terpaksa le demi memenuhi permintaan pelanggan.....begitu le saya tolerate.....asal customer suka, saya pun alhamdulillah....

Bila dapat SMS dari Ili, lebih2 lagi le saya happy.....

TQ so much ya Ili n ur sis.....selamat bersara buat bondanya.....

2 comments:

Mamasya said...

Salam NiNA.Cantik berhias pulut kuning...ingatkan makan dg ayam gulai kawah kat bawah tu rupanya pulut utk tempahan..
tkasih byk2 Nina atas doa dan wish besday utk Syakirah.

Babybatriesyia said...

Sama2......ur daughter mmg comel lote gitu hehe.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...