~Farewell Dinner~

Farewell Dinner buat merai rakan2 yang akan bertukar dan akan bersara......majlis ringkas sahaja tp meriah ngan keletah masing2.....makan2 steamboat/grill sampai kekenyangan.....malam2 ni sampai balik umah pun dah terlantar tak larat nak bangun....ini sumer projek2 membesarkan badan melantak sakan tengah2 malam hehe.....







Ini le yang dirai.....memandangkan cuma sorang je bunga, dia sorang je le yang leh potong kek yang saya sponsor buat majlis nih....yang lain tolong tengok saja je le.....hehe.....apa pun, selamat maju jaya buat sumernya......

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...