Tuesday, December 20, 2011

~Si Comel~

Mula2 nak cakap abaikan le muka si Comel yang tengah comot ya.....belum sempat basuh muka nih.....skrg dah basuh2 dah, siap pakai eye mo lagi.....hehe.....si Comel ni addition to the family.....tak tahu mana dtg sebenarnya....adakah anak si Bubu dan beradik ngan Tam, Tim, Tun atau anak buangan dikutip oleh si Bubu....tak tahu le saya.....tup2 tengok si Bubu bawak balik si Comel ni sekali ngan anak2 dia masa kecik2 dulu.....tapi yg dikutip dari siling rumah, si Comel ni tak dak.....mmg lain le dari rupa Tam, Tim, Tun.....sbb dia sekor je ada tompok putih...yg lain kan tayang aritu sumer legam2.....saya dah chop.....si Comel ni saya punya.....hehe.....

Ni bawak si Comel tinjau2 dapur umah aritu.....masa masih baru nak naik concrete tu.....sekarang anak2 kucing ni dah selesa dok dalam rumah baru dia orang....sangkar siap ngan tangga.....baru le luas sikit nak berguling2 ke, nak melompat2 ke.....







Ops....saya sayang anak2 kucing nih.....tu le bila dah jaga, saya mmg tak sampai hati nak buang.....dari cuma Cik Uteh sekor, sekarang dah jadi 6 ekor.....4 anak2 kucing sekali ngan Cik Bubu + Cik Uteh.....

2 comments:

The Ugly Mother said...

alalalala...si comel yg comot. yeay! kita sama nina, punya 6 eko kucing kat umah.

Babybatriesyia said...

ya ke lili? eh....sama le kita ya.....tak dpt nambah baby tambah kucing pun jadi le kan....hahahaha.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...