~Happy 6th Besday buat my little baby~

HAPPY BESDAY TO U.....

Arini baby nyer besday ya....yang ke 6.....tapi hari ni demam le pulak dia.....dari minggu lepas demamnya tak kebah lagi.....arini papanya bawak ke klinik lagi....sian dia.....kurus je tak lalu nak makan....sbb demam baby tak leh nak ke sekolah le.....letih je dia.....

Aku mmg suka tengok gambar anak2 masa dia orang kecik2...cuma baby ni dah masuk zaman kecanggihan teknologi ni, gambar2 dia sumer ada dlm hard disk.....along ngan kakak still gambar masa kecik2 masih guna film strip.....jadi susah nak usung2.......jadi aku seronok2 ni recap baby masa dia kecik2 dulu.....



Kek ni kek yang aku buat utk besday baby yang pertama....masa tu deco ala2 hentam je.....hehe....buruk benor nengoknya....





Dan baby sekarang......

Doa Mama moga baby jadi anak yang baik, anak yang solehah....sihat sejahtera dan dilindungi Allah selalu....semoga berjaya dunia dan akhirat.....love u so much sayang.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...