Friday, July 9, 2010

~Another Older Day~



Terima kasih buat kawan2 yang bertubi2 wish epi besday kat aku start dr kul 12:01 mlm tadi tru fb......alahai.....terharu betul rasanya sbb tak pernah2 lak seramai ni dok wish besday......zura siap bagi spesel entry lagi kat blog......tima kasih zura......zura seorang adik dan teman yg sangat baik.....dan tentu sekali akak sentiasa menghargai......

Kawan aku ada tanya, betul ke orang yg lahir bulan Julai ni susah nak berkawan.....emmm......bukan le susah, tp susah nak dekat.....hehe......nak kata pilih kawan tak le kot.....tp maybe kena cari yg sekepala.....aku pun jenis giler2 gak.....pot pet pot pet gak....tp kalu tak kena gaya, aku mmg diam seribu bahasa.....x berapa reti nak masuk......takut org tak leh terima cara aku atau mungkin pemikiran levelnya tu terlalu tinggi...boleh buat aku rasa rendah diri......tp biasa le, aku bukan jenis pandai bermuka2.....boleh buat2 kawan ngan orang pastu buat2 tak kenal......bagi aku kalu dah baik, aku mmg kenang kawan2......

Buat kawan2 sekali lagi, terima kasih atas ingatan dan ucapan dari kawan2 semua......Amin....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...