Monday, May 21, 2012

~Roti Bantal Dengan Kari Daging Cincang~



Best kan petang2 dapat makan roti bantal cicah ngan kari daging cincang ni....ni sumer gara2 en suami tiba2 teringin ngan roti bantal ni le, masih panas2 baru sampai kedai...jadi terus dibelinya satu bungkus masa dia singgah nak beli suratkhabar....balik2 je dari kerja Jumaat aritu terus en suami cakap tentu sedapnya dapat makan roti bantal cicah ngan kuah kari....faham le tu hehe....so saya cakap boleh le....nanti saya buat kuah kari buat cicah....kejap je pun.....en suami cadangkan buat gulai ikan, saya pun kata ok le....balik check peti ais dulu le...

Balik2 umah belek2 rupanya ikan x de pun, ingatkan ada dalam stok....pastu dok fikir makan ngan daging cincang pun ok, sbb roti bantal senang nak kaup nanti isinya....maka jadi le kuah kari daging cincang.....





Hidangan petang siap, sekali ngan teh ais....tak cukup pulak roti bantal tu....seronok en suami dan anak2 makan walaupun kuah kari tu rempahnya sedikit pedas....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...