Thursday, March 31, 2011

~Ana's : Black N White Theme~



Tempahan dari Ana untuk tunang tersayang di Sungai Petani.....entah mcm mana aku leh terlupa boh satu lagi warna iaitu warna merah.....sori ya Ina....mati2 ingatkan hitam putih je....design aku ikut yang pernah aku buat dulu.....

Jenuh jugak mencari umah tunang Ana....abis satu taman tu aku pusing hehe.....malam2 lagi le tak dapat nak agak mana satu umahnya.....nasib baik last2 jumpa.....mujur le cupcake tu selamat gak sampai kat tangan tunang Ana walaupun tak sempat pun aku nak jumpa dek mengejar masa....

TQ ya Ana....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...