~2 Tier Fondant Wedding Cake 4 Ina~



2 tier stack fondant cake ni tempahan dari Ina untuk majlis perkahwinannya.....Ina dah siap bayar awal2 lagi tp dek kalut ngan majlis pernikahannya pada petang sblm pick up, hampir2 terlupa lak ngan keknya ya....hehe.....biasa le bila dah kalut ngan mcm2 hal....sumer benda nak pk.....sian Ina.....tu pun sib baik aku sms tanya.....mula2 aku sms kat no pertama dlm list aku yg Ina bagi sbb aku tak tahu no sapa yg aku hantar, sekali tak dak reply....ingatkan kot2 aku silap no....so kali ke dua aku sms kat satu lagi no yang Ina bagi....rupanya itu no hubby Ina le pulak.....sib baik dia tepon bagitau Ina agaknya....dah dkt kul 11 mlm baru Ina sampai......aku takut Ina terlupa kang tak dak lak kek nak potong kat majlis esoknya nanti....hehe....





Apa pun, tahniah ya Ina.....kesian lak Ina datang tengah2 malam....tp sbb Ina kata nak datang pick up, aku tak de le pulak alamat Ina nak tolong antar....
signature nina

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...