~CT's Blue Theme Cuppies~



Kata CT, soh tiru cuppies yang pernah aku buat dulu....warna sebijik tapi rupa cik dan encik yang dok bertenggek tu tak sama le....maklum le....macam orang tak de yang sama hehe....jadi bila buat kali ke dua dah jadi orang lain le pulak....punya le siksa nak siap benda sekecik ni, tangan cik asik jatuh2 tak mau lekat....huhu....last2 kena letak lidi le....hehe......mulut merah ngah....pastu seksi sikit...kain tak cukup....hahaha.....



25 pcs cuppies saiz M ni order CT kali ke dua....first dulu masa CT kawin kalu tak silap....tq very much ya CT.....harap2 suka.....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...