~Cendol Bakar, Kuala Selangor~

Havoc je nama kan....dalam kepala saya dok pk dah boleh ke cendol dibakar? hehehe....Saya tanya gak hubby, ni mesti tuan dia nama Bakar ni, dah tu boh nama bunyi pelik le sikit...tapi hubby kata jom try.....sbb tengok orang ramai....kebetulan singgah ikut sini sebab saya ajak hubby nak singgah ke 2Ply kat Sungai Besar.....suka singgah kat 2Ply....jadi kebetulan tu lalu sini le....hubby tak kisah balik ikut jalan kampung sebelum singgah balik cameron sbb katanya bukan nak gesa2 ke mana2....nak jalan2 so ikut jalan kampung tenang je....




 



Tak de yang special nyer pun....tapi paling2 orang tanya, tahu le hehe....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...