~Bila angin nak berblogging tak ada.....~

Lately ni saya buat angin tak minat nak berblogging.....entah le....malas le pulak rasanya nak update apa2 citer......tiap hari bangun tidur pergi kerja, balik kerja, tidur bangun......hari2 ulang benda sama aje......nak tepek2 resipi pun dah malas......apa lagi nak buat eksperimen......ada order, layan order....takde order saya layan berehat puas2.....minggu ni minggu demam.....mula2 anak2 demam, then meleret saya pulak tumpang sekaki.....sakit2 badan le pulak.....tapi bila ada order, sakit2 pun kena layan order gak le....

Sebenarnya tak sabar rasanya hendak merehatkan diri bercuti bersama anak2...maklum le, esok dah mula cuti sekolah.....curi2 le masa yang sedikit ada untuk bersama mereka berjalan2.....masa ni tak mau fikir pasal order2 dah sbb famili lebih utama.....

Layan je le gambar2 kat bawah, sebahagian tempahan yang saya siapkan.....boh mana yang nampak kat folder je le.....malas nak update sumer sekali sbb dah selit sumer tempahan kat fb.....ulang tayang aje le nih.....








No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...