~Sara Boutiqe Blog~


Header

Biz Card

Allloooo guyz......hehe......ni gambor apa pulak ni ehh.....hehe......ni.....le header ngan biz kad yang aku buatkan untuk best buddy aku nih....amacam? boleh le kan.....amatur je.....sumer hentam je.......jemput2 le singgah blog dia nanti.....leh le korang nak tempah2 baju kurung ke baju melayu ke baju anak ke......boleh je le.....harga sangat2 berpatutan......tak kira le korang dok mana, nak pos pun boleh je.....to info, kawan aku dok KL......aku tak ambik komisen.....don't worry....hehe....aku tolong kawan2 je yg tngh semangat nak memajukan lagi biz dia.........

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...