Monday, November 15, 2010

~Disney Princess Cake~



Kek order last minute dari opismate.....cuma sempat korek gambar2 lama je yang ada...x sempat nak cari yang lain......kali ni princess lupa pakai lipstik.....hehehe......sebenarnya dah boh, tp nampak cam kena cucuk ngan botox le pulak....terus buang.....tak elok le nengok rupa lagu tu.....hehe......

Opismate bagitau silap tak kabor kat aku nak boh tepi2 tu warna pink.....anak dia suka pink.....aku pi boh warna kuning lak......warna raja tuh hehe......ada dok tergerak nak boh pink tp cam tak bape nak masuk lak.....dok teringat kat anak org lain yg minat pink......kalu idok dah tentu baju dia aku boh kaler merah.....hehe....


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...