Wednesday, April 13, 2011

~Yumna's : Birthday Present 4 Sister~



Yumna buat tempahan ni untuk dihantar kepada adik tersayang di Sungai Petani.....lewat sikit aku buat delivery sbb ikut jalan lama pastu asik jem je jalan pun....mujur le adik Yumna ada.....

Dah siap2 deco cuppies tu sebenarnya terlupa nak tinggal space untuk boh strawberry.....mujur le ada beberapa space yang tertinggal.....buah lak buah import, mahal sikit.......tak sempat nak cari buah dr cameron so dapat buah import ni pun x pe le....

Terima kasih ya Yumna.....thanks sudi order....

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...