LAZADA REVIEW : PANASONIC NI-FS400 (PINK) STEAM IRON


Hajat hati berangan sungguh nak iron steam ala2 Amway tuh....tp rezeki belum ada le nak rembat rega ribuan tuh.....cari le gak yang berpadanan dengan harga dan worth buying orang kata.  Reiki punya reiki jumpa dekat Lazada....price RM269 termasuk postage sumer.  Berkenan tngk warna pink n design cute miut....puas hati le sbb boleh guna ala2 seterika atas ironing board n leh gunakan gak ala2 gantung mcm steamer garment yg lain.

Dekat page dah sebut siap2 arrival time estimate dalam 4-5 hari gak, so mmg sabar je tunggu....kena pulak termasuk sabtu ahad, so lebih kurang le...saya mmg antara pelanggan setia Lazada, sblm ni saya beli oven, beli mixer, beli pengukus, beli periuk, beli garment steamer, beli bateri phone n mcm2 lagi le....untuk orang yg tak de masa nak rewang2 di kedai, saya pilih Lazada je sebagai tempat membeli belah yang serba serbi ada.

Untuk orang yang dah biasa guna mesin high power, yang ni tak le superb tp puas hati le ngan harga.  Oleh sebab saya bnyk menggunakan kain lycra sbb saya penjahit tudung, mudah je nak menyeterika kain yang kedutnya mmg seribu.....    bentuknya cantik n nampak eksklusif, berbaloi....seterikanya comel je tp apa yang penting, PINK gitu!!!


2 comments:

Nurul Farizah said...

So far Ok x iron ni..

Baby Batriesyia said...

Alhamdulillah.....so far so good....saya suka sbb tak perlu nak control2 suhu.....auto je....cuma set utk stim medium atau high.....saya tak pernah try yg philips yang rega rm1*** tuh so tak leh nak compare....tp bagi saya setakat ni terbaik....since saya guna utk menjahit, so bila buat lipatan dan gosok mmg terus lekat cantik....air pun lambat kering jadi leh gosok banyak jugak berbanding seterika stim yg murah2 sikit tuh.....rasanya saya stick ngan seterika ni je skrg....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...